’59. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda beşinci gün heyecanı yaşandı. 177.9 kilometrelik Bodrum-Kuşadası etabında koşan sporcular arasında, DSM-Firmenich takımından Tobias Andresen birinci olarak TUR’daki ikinci zaferini kazandı. Andresen, yarış sonrası yaptığı açıklamada, “Zaferim tesadüf değil. Sezon boyunca çok sıkı çalıştık. Daha önceki etaplardan aldığımız güvenle bugün rahat bir yarış çıkardık” dedi.
Basın toplantısında konuşan Danimarkalı sporcu, zaferlerinin tesadüf olmadığını vurgulayarak, “Sezon boyunca sıkı çalıştık. Güce ve parçaların yerine oturmasına inanıyorduk. Bugün rahat bir yarış çıkardık” şeklinde konuştu. Andresen, takım arkadaşı Jakobsen’le yaptıkları plan doğrultusunda finiş için çalıştıklarını ve sonuçtan memnuniyet duyduklarını belirtti.
Yarışta birinci olan Tobias Lund’u, ikinci sırada takım arkadaşı Fabio Jakobsen takip ederken, üçüncülüğü Caja Rural’dan Iuri Leitao elde etti. Andresen, Jakobsen’in kendisine destek vererek ikinci olmasından şaşırdığını ifade etti.
’59. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’ yarın 160.1 kilometrelik Kuşadası-Manisa (Spil Dağı) tırmanış etabıyla devam edecek. Bisiklet tutkunları, heyecan dolu yarışın bir sonraki aşamasını merakla bekliyor.
Reklam & işbirliği: [email protected]