Fenerbahçe Beko’nun kaptanı Melih Mahmutoğlu, Almanya’nın başkenti Berlin’deki Uber Arena’da yarın başlayacak Euroleague Dörtlü Final öncesinde yapılan son antrenmanda takımın hedeflerini değerlendirdi.
Melih Mahmutoğlu, Almanya’da yaşayan Türk vatandaşlarının desteğinin takımı heyecanlandırdığını belirterek, “Dörtlü Final daha heyecanlı olacak. Ülkeye adım attığımız anda taraftarlarımız bizi coşkulu şekilde karşıladı. Buraya bir borcumuz var diyelim. Burada kötü bir final kaybettik ama bu atmosferi seviyoruz.” ifadelerini kullandı.
Mahmutoğlu, takımın oyun felsefesine vurgu yaparak, “Biz takım oyunu oynuyoruz. Herkesin topa dokunmasını istiyor. Topu çevirmeye başladığımız ve agresif oynamaya başladığımız zaman maçlar bizim için iyi geçti. Rekorlar kırıldı. Sayı rekoru geldi, asist rekoru geldi.” şeklinde konuştu.
Panathinaikos’un başarılı performansını da değerlendiren Melih Mahmutoğlu, Yunanistan ekibinin koçu Ergin Ataman’ı tebrik ederek, “Yarın rakip olacağız. O kendi takımı için, biz Fenerbahçe Beko’nun başarısı için, ülkemiz için savaşacağız. İnşallah maçın sonunda sevinen taraf biz oluruz.” dedi.
Reklam & işbirliği: [email protected]